Knowledge Hub

တခါတလေ "အိမ်မှာနေပြီးလုပ်ငန်းတခုတည်ထောင်ချင်ကြတယ်၊ အွန်လိုင်းBusinessလုပ်ချင်ကြတယ်" စတဲ့အတွေးပေါင်းမြောက်မြားစွာနှင့် စိန်ခေါ်မှုတွေလုပ်ချင်ကြမှာပါ။ ဒါပေမယ့် ဒီလုပ်ငန်းကိုစလုပ်ဖို့အတွက် သေချာပြန်တွေးကြည့်ရင် ထောင်ပေါင်းမကကြိုးစားဖူးပြီးပြီလို့ ခံစားနေမှာအသေချာပါပဲ။

အကယ်၍ မိတ်ဆွေဟာ တစ်နေ့တစ်ခြား အောင်မြင်လာတဲ့ လက်လီအရောင်းဆိုင် ရဲ့ ပိုင်ရှင် ဒါမှမဟုတ် စီမံခန့်ခွဲရသူ ဖြစ်နေရင်တော့ မိတ်ဆွေတာဝန်ယူရတဲ့ အပိုင်းတွေက များပြားလွန်းလှပါတယ် ။

Retail လုပ်ငန်းတွေ အင်အားကောင်းလာတဲ့အချိန်မှာ သင့်ဆိုင်ရဲ့ အတွင်းပိုင်းအပြင်အဆင်ဒီဇိုင်း ကွဲပြားခြားနားမှု ကလည်း ဆွဲဆောင်မှုတစ်ခုဖြစ်လာတယ်ဆိုတာကို သိလာ ရတော့မှာပေါ့။

လက်လီအရောင်းလုပ်ငန်းလုပ်တဲ့ အခါမှာ ကုန်လက်ကျန်ပစ္စည်းစီမံခန့်ခွဲမှုဟာ မဖြစ်မနေ မှန်ကန်စွာလုပ်ဖို့ လိုအပ်တဲ့အချက်တစ်ခုဖြစ်ပါတယ်။

အမြဲတမ်းပုံမှန်ဈေးဝယ်သူတွေရဲ့ဈေးဝယ်ယူမှုနှုန်းဟာ ပထမဆုံးလာဝယ်တဲ့သူတွေရဲ့ဝယ်ယူမှုနှုန်းထက် ၇၀ ရာခိုင်းနှုန်းနီးပါး ပိုမိုသုံးစွဲနိုင်တယ်ဆိုကတည်းက ကျွန်တော်တို့စပြီးစဉ်းစားသင့်ပြီပေါ့။

သင်ဟာ POS Software တစ်ခု ကို ဝယ် လိုက် ပြီးပြီ ပြီးတော့လည်း Hardware ပစ္စည်း တွေ လဲ တပ်ဆင် လိုက် ပြီးပြီဆိုပါစို့။ဒါဆိုရင်တော့ သင့်ဆိုင်အတွက် လိုအပ်နေတဲ့ လက်လီ အရောင်း စနစ် ကို စ တင် အသုံး ပြု လို့ ရပြီ ဖြစ်ပါတယ်။

”ဖောက်သည်က အမြဲမှန်တယ်"ဆိုတဲ့ အယူအဆနဲ့ပတ်သက်လို့ အငြင်းပွားမှုတွေ ရှိနေပေမယ့် ဈေးဝယ်သူတွေကို ထိန်းသိမ်းထားဖို့ရာ ကောင်းမွန်မှန်ကန်တဲ့ ဝန်ဆောင်မှုကို ပေးဖို့ လိုအပ်တယ်ဆိုတာကတော့ အငြင်းပွားဖွယ် မရှိပါဘူး။ အရောင်းဆိုင်တွေမှာ Customers စိတ်ကျေနပ်မှုရအောင် ဝန်ဆောင်မှုပေးနိုင်ဖို့ ဖောက်သည်ဝန်ဆောင်မှု နည်းလမ်း (၂၅) သွယ်ကို လေ့လာကြည့်ရအောင်။