Data Synchronization

Head Office << >> Branch

Data Synchronization ဆိုတာဘာလဲ?

ရုံးချုပ်ရဲ့ Master Data များဖြစ်တဲ့ ကုန်ပစ္စည်းစာရင်း၊ အမျိုးအစားစာရင်း ၊ ရောင်းဈေးစာရင်း နှင့် ကုန်လွှဲစာရင်းများကို ရုံးခွဲများသို့ သတ်မှတ်ထားသော အချိန်ကာလအတွင်း အလိုအလျောက်ပေးပို့ပေးနိုင်မည်ဖြစ်ပါသည်။

ရုံးခွဲများရဲ့ Transaction Data များဖြစ်တဲ့ အရောင်းစာရင်းများ၊ အကြွေးစာရင်းများ ၊ ကုန်ပစ္စည်းလက်ကျန်စာရင်း တို့ကို ရုံးချုပ်သို့ သတ်မှတ်ထားသော အချိန်ကာလအတွင်း အလိုအလျောက်ပေးပို့ပေးသဖြင့် အလွယ်တကူ Real Time Report သိရှိနိုင်မည်ဖြစ်ပါသည်။

Cloud Storage နည်းပညာကိုအသုံးပြုထားပြီး ရုံးချုပ်နှင့်ရုံး ခွဲများရှိ Server စက်များတွင် Internet တပ်ဆင်ထားရုံဖြင့် Auto Synchronization ပြုလုပ်သွားမှာဖြစ်ပါသည်။